Helgen i korthet.

En bra helg, 18-års fest gånger två.

I fredags bar det av mot Lindö med Evelina, badade i hennes jaccuzzi först och sen kom Fia innan vi begav oss några kvarter bort. Där träffade vi resten av tjejerna och såklart massa annat folk. Det var trevligt. Ett stort partytält stod på tomten med en massa fotöljer och sånt, inne spelades musik och en hel del dansande utfördes. Det var mysigt. Sov hos Eve, dagen efter drog jag förbi stan en snabbis för att köpa present till Tilda, två tröjor från monki blev det.

På kvällen åkte jag hem til Tilda, det blev en massa grillande, kortspel, och mysigheter. Vi var en hel drös med tjejer och två killar haha, stackars dem. Sov kvar där sedan tillsammans med några av de andra men jag hade klart lyxigaste sovplatsen, i Ellens säng. Ellen är Tildas syster, lillasyster och hon hade gjort klart för Tilda innan att den enda som fick sova i hennes säng var jag, INGEN ANNAN! Hahaha söta lilla Ellen.

Var kvar en stund idag, Tildas släkt kom för att fira henne så jag var kvar och fikade lite. Pappa kom och hämtade mig och jag körde hem. Nu ligger jag däckad i sängen och kollar på Linas kvällsbok. Jag kan nog vara den enda som inte sett den än eller?

Har en massa bilder i kameran från helgen, ska bara lägga in dem i datorn innan de kommer upp på bloggen. Den som väntar får se.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om jag frågat förut.. men man kan rösta varje dag =) och sov gott :D

2010-08-09 @ 00:55:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: fredrika

Hejsan, kan jag kopiera bilderna från tildas fest när de kommer upp?:) (anger att du har fotat om du vill,ifall ja använder dem)

2010-08-09 @ 12:09:52

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0