När man får oväntat besök.

Spenderade förmiddagen idag med att städa i mitt rum, fortsätta eftersom hela garderoberna legat över hela rummet. Tyvärr är det inte klart än.. Åkte sedan till stallet för att göra iordning och mysa med min lilla Faxen innan vi skulle åka till Skogslotten för att lämna honom hos Magret som ska låna honom resten av veckan för att ha honom på ett ridläger. Förra året vann de dressyrtävlingen på lägret, nu håller vi tummarna för att det ska gå lika bra. Tror hon ska rida LA:1 så det blir nog bra.

Så fort jag kom hem så blev det ett telefonsamtal med Evelina och instävlande kommer Emelie och Carro, haha en chockad Rebecca men mycket glad över att ha trevligt sällskap för kvällen. Det blev en hel del massa jätte mycket prat, prat och prat och en promenad till Konsum för att köpa glass. Flitiga vi.

Nu ligger jag i soffan, ska strax sova eftersom Eve kommer att ringa och väcka mig klockan 9 imorgon bitti. Zzzzz. Får se vad det blir av dagen, lateeer.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0