Rensar på skit.



Shit vad mycket skit jag samlat på mig under det här halvåret med den här datorn. Bokmärken alltså. Håller på att rensa lite nu innan jag ska sätta igång att städa rummet som ska vara klart idag. Men tillbaka till bokmärkena, hallå? Shit så mycket skräp och skit, fullproppat med hemsidor jag inte ens använder och bloggar jag inte läser. Tråkiga bloggar som inte har under min bloggkategori i bokmärkslistan att göra. Vet inte varför jag en gång lagt dit dem, men nu åker de bort, en hel del av dem. Hejdå!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Pace.

Tackar så mycket Rebecca!



Mvh.



Pace.

2010-08-03 @ 17:46:50
URL: http://pacemakers.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0