I'm singing in the rain!

Kurt Nielsens röst är näästan bättre än min så jag drömmer mig bort en aning, våra duetter är otroliga! Det är mysigt att bara ligga i sängen och sjunga sig bort i all oändlighet... Imorgon ska jag visa min kära sångpedagog Eva att mina stämband faktiskt är friska efter ett par veckors rehabövningar med en massa tråkiga ååååååhhnn. Hihihi tjohoo, vi ger det en FET puss! Right?

Nu jävlar ska rösten fetingtränas, kanske jag någon gång ska samla mod och låta någon höra också? Mer än Eva alltså, ja jag undrar när det ska ske.. Rebecca din fegis! Jag vet att jag kan, jag vet att jag inte skulle behöva skämmas, jag vet att det skulle uppskattas, allra minst av mamma. Stackarn får betala lektioner men aldrig höra resultatet höhö. Busigt.

Haha det är sjukt vad jag är "sjungsugen", har lust att bara stå och vråla ut allt jag pallar men resten av familjen ska sova, likaså jag inom en snar framtid. Bäst att vara tyst och ha låg volym, tschhyyysch!



Kanske inte utsidan är en skönhet men en enorm insida har grabben!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0