Musiken och jag.

Jag sitter och väntar, tick tack tick tack, det är Malin som ska ringa så fort hon är hemma.. Hmm jag undrar vad de valt för bio, haha spännande. Dagen kommer att rundas av tillsammans med M.G, Carro, Emma och mig själv, låter det inte toppen?

Lite godissvullande, lite skratt, lite bio, lite av oss, lite av allt möjligt. Jag längtar, men jag har tur som får sällskap av musiken undertiden, sjunger med lite grann, kör lite solo och bara älskar!

Men mest av allt längtar jag till i sommar, nu är jag trött på denna snö och jag gillar mina framtidsplaner. Underbara sommar kom nu är du snäll. Det här kommer bli den bästa sommaren evaah!

PUSS!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0