Snön ger även goda ting.

Sitter här med en skål varm soppa i handen, mums. Musiken dundrar på i högtalarna och jag är lycklig, lycklig över att ha världens bästa häst!

Tränade för Karina imorse och jag fick så mycket beröm. Jag som bara ridit ute på åkern sen i december!! Snön bär trots allt med sig lite gott. Jag fick beröm för att han musklat på sig massor, en modell större sa hon och vilken rumpa, haha. Det gjorde min dag! När vi väl började arbeta ordentligt så fortsatte berömet på hans form och steg, jag har tydligen jobbat på bra i kylan.. Men själv kände jag mig smått hackig i min egen form, men nu jävlar är vi igång. Faxen är en helt annan häst och jag är redo för klubbyte och att spika min första dressyrtävling.

Here we come!




Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0