Tack för en toppenkväll igår!

Toppenkväll igår, det går inte säga annat! Drog först hem till M.G där vi samlades hela tjejaskaran, där hade vi det mega trevligt innan det blev dags att dra till Palace, men dit drog bara jag, Carro och Fiia för de andra var inte klara. Där bjöds vi på goodie bags, snoppsugrör, ett presentkort på en kryssning med Cinderella Stockholn/Mariehamn, cocktail med mera. Jag sprang upp så scenen, svarade på en fråga och vann en gratis sminkrådgivning på Mist Stockholm och efter det blev det dags för en manlig show, wow haha!

Klockan 1 drog vi vidare, utan jackor sprang vi i kylan de 2-3 hundra metrarna till nästa klubb: Hugo. Oscar kom ut och mötte oss så vi kunde kopiera av stämpeln men då bestämde sig Carro och Fiia för att dra tillbaka till Palace och jag sprang in på Hugo med Oscar. Där inne mötte jag upp M.G och Jennie + alla andra människor man känner men som vi inte räknar upp nu.. Haha.

Det var skitkul, en av de roligaste kvällarna i mitt liv. Eller jag tror det, typ i alla fall, ja som ni märker är kvällen minnesvärd. NI ÄR BÄST TJEJER!




Love.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0