About the weekend.

I fredags vare fest, eller fest och fest.. Emelie och jag drog in på klubben Palace då de i fredags hade nypremiär av The World, Norrköpings nya fredagsklubb. Gissa om vi var nervösa när vi gick dit!? Vi är ju inte 18 år och skulle de ta legg så skulle vi få vända hem igen vilket inte hade varit kul.. Men vakterna frågade bara om vi stod på listan, vi sa ja och gick rätt in. YES!

I början var det rätt segt, mingel och letande efter en kille som hade samma nr på sin lapp som en själv, jag hittade min! Tror jag är med i någon utlottning av några presentkort nu men vinna gör jag inte, jag har alltid otur i lotterier och sånt.

Sedan blev det att skaka rumpa på dansgolvet.. Dålig musik enligt mig så bättrar de sig inte där så blir det skaaaam. Upp till bevis nästa helg då vi ska försöka komma in igen, då är tre av deltagarna i Paradise Hotel där, spännande.

Igår, lördag, var det chill hemma med familjen så jag hart inte mycket att säga mer än att Dumle är gott. Punkt slut, bye!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: albin

hii sötis (A) adda [email protected]

2010-02-06 @ 00:29:08

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0