I'm shakin'

Sitter och väntar på Anna, min spanska lärare uppe på redaktion 4. Är sjukt nervös, sitter och skakar och känner mig alldeles spyfärdig så nu vill jag bara ha det här överstökat. Tänk va skönt sen efter!

Då var skolan igång igen då och det är faktiskt inte så farligt, inte än, eller nu vet jag inte vad jag snackar om, shit. Måste snacka med rektorn om matten, jag tänker hoppa av kursen om jag inte får byta lärare, just nu är ju allt bara meningslöst med en lärare som inte kan lära ut och hur lätt är det att lära sig allt själv?

Nu ska jag fortsätta att nervösa och läsa igenom texten lite. Hoppas hon kommer snart!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0