Fredag.

Kom fram till Stockholm ungefär vid halv 10 i morse, Eve och jag sov hela vägen så resan gick på ett ögonblick. Stannade i bilen medan kontraktet på deras nya hus skrevs på.. Åkte till huset som var hur mysigt som helst, tror det kommer bli kanon när allt är klart!

Åkte sedan in till city för lite shopping och tre påsar följde med mig hem, ett par nya Converse som jag blev helt förälskad i, en t-shirt och ett par örhängen, stora som kan vara snygga vid speciella tillfällen. Vet inte riktigt hur länge jag blir kvar här, vi har inte riktigt kommit fram till det än, Pridefestivalen är ju nästa vecka och det vore så grymt att stanna på den. Hur ofta gör man det liksom?

Gröna Lund imorgon i alla fall, om det inte regnar vill säga. Hoppas inte det regnar, Eve och jag ska ju åka allt, inklusive kärlekstunneln tillsammans.. Världens bästa Evelina, nu ska vi se film, kärlek.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0