Kvällsdopp i Gransjönäs.

Städade hela dagen idag, helt sjukt! Var en sväng i stallet och pussade på hästarna och tog in dem från hagen. Nu kom jag precis hem från Gransjönäs där det blev ett kvällsdopp tillsammans med mina pojkvänner Olle, Emil och Jocke. Fia och Emma följde med som åskådare men jag tror de ångrade sig lite när de kände på vattnet. Det var nämligen varmare i vattnet än på land! Helt sickt men oj va skönt det var.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sätta på en film, gärna somna ockaå, jag ääälskar att somna i soffan och sen mitt i natten vakna och gå in och lägga mig i min säng. Jag är konstig men jag älskar det!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :) Hopppas du sovit gott :)

2010-07-20 @ 10:01:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0