Puss på mina flickor.

Klockan 5 igår kom jag hem från Skåne och det kändes bra trots en fantastisk vecka. Bytte om och fixade mig direkt för att sedan åka hem till Eve dit M Strannelid, M Granlund och Fiia också kom lite senare. Hade det hur mysigt som hellst med världens bästa tjejer! Jag, Fiia och Eve blev sugna på utgång men det blev inte så, nästa helg är dock bokad för det.

På tal om bokat, imorgon kommer min syssling från USA och bor här i en vecka. Igår bestämde vi att vi ska ta med henne och min lillsyrra till Busfabriken i veckan, undrar vem som kommer leka mest egentligen? Haha

Nu måste jag städa rummet, packningen ligger över heeela rummet, aj då.. Snart tillfixat!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0