Galen kväll igår.



Midsommar blev riktigt bra till slut efter många ändringar i planeringen. Dagen började med en midsommarlunch hemma hos mig med grannarna + Eve. Vi drog sedan upp till Lillsjön där vi träffade Martin, Joel och Kristoffer innan vi drog hem till mig en sväng innan det blev dags att ta bussen till stan. Vi åkte hem till Joel, Erik kom och så käkade vi. Kött, potatissallad, jordgubbar och grädde, inte helt fel.

Gänget splittrades sedan, killarna drog till söderköping och Eve och jag till Dennis i Åby där det var massa boys. Efter att vi hängt där ett tag så stack vi vidare till Rebecka som hade fest, där var det massa folk och vi hade det jätte trevligt. Jag träffade Sama som var min bästa killkompis i 7 an - 8 an och vi pratade massa gamla minnen och kom överens om att vi måste ses och så igen, han är bäst ju.

Nu ska jag iväg med Thina på någon fest i Svärtinge. Solong bitches!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0