Party lika a rockstar!

Ligger i sängen och pluggar lite Info&Lay som jag har prov på i eftermiddag, det är kul, eller kanske inte kul men inte som historia när man bara ska nöta in hela texter. Magen kurrrar och ropar efter mat så vill jag inte bli ovän med den så bör jag nog kliva upp och in mot köket.

Gårdagen var toppen, en helt klart godkänd tisdag och det var inga problem att komma in. Vakten var lika glad som alltid... Haha, står där och smilar och skiter i vem som går in, eller så är det för att jag är så snygg hahaha, kanske inte. Träffade Elin och hennes vänner utanför, Emma kände jag sedan innan och även Melinda lite halvt. Det blev mycket dans och lite sittande, hittade även några av mina söta pojkvänner som det blev en hel del tokigheter med.

Jag får se, Eve vill ha ut mig idag igen men alla ska ut imorgon efter utspringet.. Hmm, vi får se hur det blir med saken. Nu ska jag inte fortsätta med allt babbel, magen skriker! Bye.




Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Amanda

Härliga bilder! Tänkte bara fråga, det här med bloggsvar, måste man få en inbjudan av någon för att kunna andvända det?

2010-06-09 @ 21:43:17
URL: http://amandasrader.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0