Soooolen skiner!



Idag ska jag sola, heeeeela dagen tills det blir dags att åka till stallet för att rida Faxen. Ikväll ska jag vara barnvakt åt lillsyrran så det blir inte att göra något speciellt idag. Utmanar väl henne i Wii innan vi lägger oss och somnar framför en film skulle jag tro.

Vaknade inatt vid 20 i fyra, inser att TVn är på och att jag ligger i soffan, tar mig in i min säng men inser att jag måste kissa. Det sket jag i och somnade... Vaknade halv 11 och nu sitter jag ute på altan, ska ta en sväng med hunden innan jag lägger mig i solen för att steka. Underbara sommarlov!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0