Norrköpings nattliv en vardag.

Vi är på gång, vi är laddade vi är tända! Det luktar utgång, härligt, härligt. Jag är as taggad, har precis slevat i mig lite Thaimat så nu hettar hela jag, japp nu är jag riktigt het. Grrr. Ska komma överens med mig själv vad jag ska ha på mig, vela lite framför spegeln, byta om femtioelva gånger, sminka mig och sedan, till slut, ta bussen in till staden och parta loss. Det är tisdag jag vet, haha busigt!

Nej nu måste jag rappa på men en sak är säker, det blir faktiskt converse idag, slappt och skönt. Haha bye!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: PussJorvas

Haha, härligt du skriver:) Ha en awesome natt!

2010-06-09 @ 01:06:47
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0