I finanskrisens tider;

Om man köpte Ericssonsaktier för 100.000 kr för ca 3 år sedan så är de värda kring 4.600 kr nu. Om man köpte Telecom t ex Song Networks för 100.000 kr så har man nu 791 kr. Om man var klok och för 3 år sedan gick på bolaget o köpte starköl för 100.00 kr, drack ur dem, hade trevligt - och i dag går o pantar tomflaskorna så får man 6.471 kr. Det är därför grabbarna på torget kallas för A-laget.



Hahahah!
Undrar om allt är sanning.. I så fall är det helt sjukt, men det låter ju troligt faktiskt. Vi har ju trots allt haft en finanskris / har? Vi går mot bättre tider i alla fall, både i värmes och i ekonomiskt syfte, skönt.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: MissCM

sv: okej! jag har lagt till di gnu, säg till när du har lagt till mig också! :)

2010-03-23 @ 23:56:03
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej, min pojkväns systers pojkvän (invecklat, haha) bor i USA så han tog hem de till mig när han kom hem :) Det är sjukt irriterande dock att de bara skickar inom USA, haha :P Ja, jag är huuuur nöjd som helst med mina, har slitit dem näst intill sönder och samman!

2010-03-24 @ 04:40:56
URL: http://loyuise.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0