Jag hatar..

Hahahaha asså ah. Gud vad jag hatar töntiga killar som kommer med konstiga kommentarer och annat dumt sagda saker. Ibland vill man bara att de ska hålla tyst, helt seriöst alltså. Hur har de tänkt sig att man ska hålla sig för skratt egentligen? Åh, nej nu låter jag elak, jag är inte så men ibland borde folk tänka efter innan de öppnar munnen. Det blir bara fel när folk säger saker bara för att säga något. Bara för att göra det klart för folk runt omkring att de också sitter där.

Hampus och mina blickar mellan oss sa allt om hur båda tyckte om dessa killar. Hur de försökte säga något ballt men bara fick det låta... Helt fel...

Dessa kommentarer kan både göra ens dag och förstöra den...

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: anonymwannabe

sv på kommentar; ja, håller med :) Jag blir mycket gladare och piggare när jag har smink!

men som nu sitter jag osminkad och har inte haft smink på hela dagen, så kliar det tillexempel behöver man inte oroa sig för att kleta ut mascaran, eller blåser det rinner inte mascaran :)

2010-03-25 @ 16:58:00
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0