Jag ska sjunga hela natten lång!


Bara för att denna heting är så het, sugar to my eyes!


Började dagen hos tandregleringen, eller egentligen började dagen med att jag vaknade och ställde mig i duschen men alltså efter det! Jag bytte båge i över + underkäke och satte dit en snodd som ska dra mina tänder åt vänster i överkäken!? Tur att de kan sin sak, inget jag skulle komma på att göra bara sådär genom att kolla på min mun i några sekunder fär att se hur tänderna förändrats.. Men antar att det är det som är meningen. Jag går dit, de gör sin sak och jag gör min genom att ligga där stilla och gapa som en fet gorilla. Jag längtar tills jag får ta ut den där satans rälsen.

Gick efter det och lämnade tillbaka lite böcker på bibban innan jag drog till Eva för att sjunga och kvittra. Ni anar inte hur bra det gick, fuck fuck amazzzing! Jag är tillbaka på banan och inflamationen i stämbanden är så gott som goneaway.. Det är bara köra järnet och börja träna igen. De ljusa tonerna ska slipas i det högsta läget, men jag ska vara glad som ens kan komma dit igen, haha. Det har inte varit roligt att lyssna på mig under mina stämbands lilla sjukskrivning. But I'm back!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0