Morgondagen gör mig glad.

Jobb hela dagen idag, jag hoppas verkligen att ni överlever när jag är borta såhär! Felååt. Gick upp tidigt imorse för stt hinna rida innan jobbet, usch för att få sova en timme kortare. Dumma somnmartid! Överlevde i alla fall dagen, cyklade hem, åt mat och cyklade tillbaka till Ingelsta där mitt jobb ligger med syrran, tillbaka dessa 6 km för att köpa hårfärg till oss båda + ögonbrynsfärg till mig.

Jag ska färga mitt hår ljusare, jag har äntligen bestämt mig efter hur mycket vel som helst. Imorgon kväll börjar avfärgningen, jag längtar inte efter att gå runt orange/gulhårig i en vecka, tro inte att jag låter håret vila längre, åh nej! Mardröm, men hoppas innerligt att resultatet blir mer än godkännt. Måste pga detta köpa ett nytt löshår, men det behövs endå snart...



Imorgon klockan 11 blir det fotografering med Emelie. Det kommer att vara de sista bunettbilderna på mig, jag får spara de som minnen, höhö. Kan lova er lösögonfransar, brun/sotig ögonskugga, lite olika ombyteskläder, feta skor och snyggt hår. Jäklar vad jag längtar!

Börjar skolan vid 2 och sen ska jag hinna träna innan det är sång på kvällen. Ska uppträda för andra sångelever, helvete för fjärilar i magen.

Aja. puss och godnatt.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0