En bortkommen busschaufför.

Hahahhaha asså busschaufförer. De kan vara tjocka, smala, unga, gamla, tandlösa, svenskar, turkar, föräldrar, fula, sura och glada men när jag åkte hem ifrån skolan idag så hade jag en yr och totalt bortkommen chaffis...

Han kommer och hämtar upp mig på busshållplatsen, det är endast jag och en till på bussen. Vi åker en bit men helt plötsligt så svänger han in i sidan av vägen och stannar. Han trodde han kört fel men det hade han inte, jag och den andra personen sa att han var rätt men han yrade vidare och sa att hans maskin sa att vi skulle vara på någon annan väg nu. Vi fortsatte att åka när han helt plötsligt svänger av åt fel håll, han säger då att han bara ska kolla vid vägarna han missat vid den egentliga vägen och såklart stog det inga där, EFTERSOM HAN VAR RÄTT FRÅN BÖRJAN! Vi är sedan på väg hem men när han ska svänga av mot Ingelsta så kör han rakt fram på motorvägen, jag ropade att han åkte fel men han ignorerade mig haha.

Jag kom hem till slut i alla fall men jag har aldrig varit med om en mer spännande bussfärd hem.


Herregud, en till tandbild. Jag som ALDRIG visar tänderna på kort, känn er speciella.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0