Ibland äre' svårt att ha det svårt.


Näsan rinner och jag mår piss, jag knarkar värktabletter och är nedstämd, endå blir jag tagen för att ljuga? Jo men visst jag gillar att må dåligt, ha blodtrycksfall och svälja snor, mums. Det är dags att sova, vila och kanske överlever jag att sitta och koncentrera mig i skolan i flera timmar imorgon. Fast just ja, glömde att jag ljuger. Förlåt. Gud va roligt det ska bli imorgon, det är så skönt att må bra, mår man bra så blir man i alla fall inte anklagad för att må dåligt. AE GODNATT!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: linn

foooox är snyyyygggg!

2010-05-18 @ 21:01:22
URL: http://linnzy.webblogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0