Riktar mina blickar frammåt.



Ingen skola idag, känns ganska lyxigt även om jag kommer endå inte hinner njuta och vila så mycket, jag har fullt upp idag. Gröt till frukost, det var gott! Nu håller jag på och städar rummet, det ska bli en överraskning till mina föräldrar, de kommer bli så stolta haha.

Hade jag inte varit förkyld så hade jag släpat med mig hunden ut på en löptur men nu är jag ju dock förkyld och blir flåsig av att gå upp för trappan, heela mig någon! Hade jag inte varit förkyld så hade jag även sjungit och gapat till en massa bra låtar men det är ganska svårt när rösten inte pallar trycket.

Jag ska plugga också, internationell ekonomi vilket är såååå tråkigt. Men men, jag kör på för snart är det sommarlov. Åh vad jag älskar det ordet, SOMMARLOV, det klingar så fint i mina öron.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hih tack babe:D



skönt att inte ha skola:D

2010-05-27 @ 10:29:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tack så jättemycket :D <3

2010-05-27 @ 10:54:52
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: J o n a s

/Svar/ hmm om du använder photoshop så tror jag

att jag kan hjälpa dig, annars vet jag inte :/

2010-05-27 @ 21:20:44
URL: http://transan.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0