Är det en vanlig dag?



NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag fyller jag 18 år, wihu! Äntligen. Ni anar inte som jag väntat. Känns helt sjukt.

Firar dagen tillsammans med alla mina älskade tjejor, börjar med party hos mig innan vi drar in till stan för att röja skiten ur stadens alla klubbar! Haha.. Evelina är här med mig nu, vi har fixat och donat hela dagen men nu är allt klart, vi ska bara duscha och fixa oss lite innan resten kommer. Jag längtar, PUSS.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: M

Grattis mitt <3

2010-10-08 @ 23:41:37
Postat av: S.

Vad fick du nu när du fyllde år då?

2010-10-12 @ 16:31:20

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0