Migrän.

Gårdagen var perfekt! Tack alla mina älsklingar, för allt, presenterna, sällskapet och skratten. Tack tack tack. Har städat idag men på eftermiddagen knackade migränen på som inte alls var välkommen till mitt huvud. Men visst, han klev in i alla fall.. Somnade i soffan och det blev faktiskt bättre ett tag men det kom tillbaka, dock kunde jag se ordentligt igen men huvudvärken, aj. Är fortfarande inte bra men ska banne mig ut idag med, ska till Mårten först och sen ut med dem till Otten. Har aldrig varit där! Sover hos Fia sen.

Nu ska jag gå och ta mig en kopp rent kaffe, usch!!! Men nu ska jag kasta ut migränen. Hej.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0