Cha cha bloggen!

Sitter ner på en stol, tro det eller ej. Har precis ätit lunch och efter det förslavat Emelie genom att få henne springa och lämna min tallrik medan jag själv satt och kollade mejl på datorn. Snart har jag körlektion, jag ser fram emot det. Och på tal om det (eller inte), syrran och jag pratade om att vi skulle piercat oss idag men jag slutar halv 5 och ska rida så det hinns inte med, det blir nog nästa vecka. Måste samla mod haha. Gör det ont att pierca sig i naveln? Jag vet inte.

Saknar min älskade Evelina som fyllde 17 år igår. Hoppas på att få träffa henne snarast, en födelsedag måste ju firas! Saknar en hel del brudar i det gänget faktiskt, det var länge sen vi träffades allihop, tyvärr.


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Evelina

SAKNAR DIG MASSOR MIN BEBIS!!!!!!!!

2010-09-06 @ 19:24:13
URL: http://evelinadahls.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så hemskt mycket! :D

2010-09-06 @ 21:13:57
URL: http://www.oursketchbook.com

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0