Halkan imorgon.

Förkyld som in i helvete. Åkte till skolan imorse, hade mössprovning, pluggade lite men åkte hem vid 11 för att jag mådde piss. Inte kul alls. Gick och la mig i soffan så fort jag kom hem och har sedan dess kört filmmaraton, dock somnade jag och sov gott ett bra tag.



Har faktiskt lekt kock ikväll, stor i 1½ timme och gjorde grönsakssoppa som jag ska dieta på i veckan. Men som det ser ut nu så är jag endå inte matsugen på grund av förkylningen. Bihålorna är helt igengeggade och huvudet känns en aning förlitet. Känns som jag ska gråta snor snart. Mat finns i alla fall inte i tankarna. Bra.

Har halkan imorgon, hoppas jag mår lite bättre så jag slipper sitta där i bilen och må dåligt, det vore inte kul. Det blir i alla fall en tidig morgon så det är kanske dags att sova snart. Med tanke på hur jag mår menar jag.

Aja, önska mig lycka till.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: M

Lycka till!!! <3

2010-09-13 @ 22:39:51
Postat av: amanda

kul att du hade en blogg haha, va fin du är! men du.. detta med bantningsgrejs läste lite längre ner också, alltså don't get started with it, du sätter dig i ett helvete även om du inte tror det nu! been there done that, du bheöver det inte och det är absolut inte värt all energi det tar!

2010-09-14 @ 19:38:46
URL: http://ananda.devote.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0