M, du är fantastisk.



Bloggtorka. Egentligen har jag massor att berätta om från helgen och så men icke, orkar inte haha. Idag har jag tränat och varit i skolan, såklart.. Det är ju måndag. När jag slutat åkte jag i alla fall hem till världens bästa Malin och pluggade körkortsteori, det blev mest prat men något lärde vi oss allt. Gjorde varma mackor, drack juice och smaskade på kakor. Nyttigt. Jag som inte skulle hålla på sådär, ajabaja!! Ska i alla fall träna varje dag nu. Imorgon blir det friskis med tjejerna, det blir kul.

Och vi får inte glömma att min älskade Sofia fyller 18 år idag. Det är en stor dag. Snart jävlar blir det att bo på krogen tillsammans, då lever staden farligt. Skönt att kunna gå ut utan att ha full koll på vart vakterna är i alla fall heh! Miljoner av grattiskramar honey.

Nu ska jag städa rummet, vilket jag faktiskt gör varje dag. Ett dammkorn i taget ungefär.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Anonym

You are amazing! I love you!

2010-09-20 @ 21:56:46
URL: http://malingranlund.blogg,se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0