Spritt språngande galen.

Började tidigt idag, vilket jag i och för sig gör 4 av 5 dagar i veckan.. Pluggade och fick mycket gjort, i alla fall med företaget. Gick sedan till Friskis och sprang på löpbandet i 30 minuter precis som igår, hurtigt. Benen känna lagom sköna såhär efteråt och nu ska ta mig till stallet. Pappa skjutsar.

Ikväll ska jag fortsätta mitt dagliga städ av rummet, det ska bli klart i veckan, jag lovar mamma! Haha. Ska även ta en promenad med hunden har jag tänkt, typ en timme.



Vi får inte heller glömma att mina söta vänner Carolina och Emma fyller 18 år idag! GRATTIS TJEJOR.

Nu har jag bråttom! Later.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0